Avonddiensten

Niet alleen 's ochtends, ook op zondagavond organiseren we diensten waar iedereen welkom is. Er zijn vier verschillende soorten avonddiensten. Kijk in de agenda om te zien welke dienst er deze zondag is.

Meditatief/stilteviering
Een dienst waarin veel ruimte is voor stilte en gebed. Doorgaans de eerste zondag van de maand

Zang/lofprijs
Een dienst waarin we veel zingen, doorgaangs halverwege de maand.

Leerdiensten
Het grondig uitdiepen van een Bijbelgedeelte of een (cathechismus)vraag.

Themadiensten
Dat gaat om een maatschappelijk thema zoals milieu, geweld of armoede.

Ochtenddienst Dorpskerk

zo 28 apr 2024 om 10.00 uur

Welkom in de kerk

Welkom bij Kerk in Baambrugge. Wij zijn een kleine protestantse kerk voor de inwoners van Baambrugge en omgeving. We zijn een gemeenschap van alle leeftijden en willen een kerk zijn waar iedereen zich welkom voelt. We voelen ons verbonden met God en de mensen in het dorp om ons heen.

Elke zondagochtend ben je om 10 uur van harte welkom om onze wekelijkse kerkdienst bij te wonen. Kijk bij agenda om te kijken of de dienst in de Dorpskerk of in Postwijck gehouden wordt. Je kunt de dienst ook online volgen

Wij zijn niet de eerste generatie gelovigen in Baambrugge. Rond 1400 kwamen er al gelovigen bij elkaar in het dorp. De huidige kerkgebouwen dateren uit de negentiende eeuw. Lees hier meer over de geschiedenis van de Dorpskerk en Postwijck. In beide kerken kan ook getrouwd worden. Ook daar lees je meer over op de pagina's van beide kerkgebouwen.